Alla inlägg under februari 2013

Av supercherry - 28 februari 2013 19:27

Hej! Idag har vi haft matte, engelska, NO, SO, och svenska i skolan. Matten var ganska rolig, men den kan vara roligare om man inte behövde göra en supersvår diagnos som jag behövde göra. Egentligen vill jag inte att min kompis ska komma före mig i matten, men det kommer hon säkert göra nu när jag åker till Alperna/Österrike. På engelskan läste vi några texter och sånt, men jag hade typ fått hjärnsläpp eller vad man ska säga. Jag mådde illa och hade ont i huvudet och kom inte ens på vad "när" hette på engelska!  Men det har släppt nu så det är ju tur, annars skulle vi kanske inte kunna åka till Alperna/Österrike. På SO gjorde vi klart gammalt arbete tex som att skriva om Stockholm och Närke. På NO gjorde vi lite experimet som var jätteroliga! Det handlade om el och lite sånt, sedan tittade vi på en film och det handlade också om el och sånt, men det som var lite roligt var att det var ett sånt här riktigt barnsligt program som går på Bolibompa! Ha,ha! Ja, det var lite av det jag gjort idag. Jag har lekt också med min kompis som bor i  Stockholm, det var inte så kul... Dem är typ rika i deras familj så de hade värsta glittriga uggsen på sig när de lekte i snön! Juste, det! Vi ska ju åka till Alperna/Österrike och först åker vi tåg till Köpenhamn kl 07.00 på morgonen. (jobbig tid). Sedan väntar vi där en stund tills flyget kommer och vi åker till Alperna/Österrike. Men det jag skulle säga var att jag gillar ju ett par gosedjur som heter "Yohoo-Friends" och när vi är i Köpenhamn på flygplatsen så kommer vi gå till en affär som ligger där som heter "Hamleys". Det är den där stora leksaksaffären som finns i London, men nu är i Köpenhamn på flygplatsen. (fast den är ju naturligtvis inte så stor!). Men då iaf ska jag köpa ett sånt gosedjur för jag fyller ju år efter vi har kommit hem från Alperna/Österrike och då har inte mamma och pappa hunnit köpa presenter till mig så det får bli en utav mina presenter. Har det så bra! Kram  

Av supercherry - 27 februari 2013 18:42

Hey!, igen... Nu är klättringen slut och på förra inlägget sa jag ju att jag skulle vara här kanske och nu så är jag ju här! Okej, på klättringen har jag en kompis och hennes mamma är jättesnäll! Förrförra gången fick vi en varsin sportdryck och dem är jättegoda, sedan förra gången så fick vi också en sånn och denna gången fick vi en kexchoklad efter träningen! Efter det åkte vi hem till henne och vi hann bara komma innanför dörren förens jag skulle hem! Men efter som min mamma kom och hämtade mig blev det lite "vuxen-prat" så jag och min kompis tog lite pannkakor som de hade gjort, egentligen fick vi inte det men vi gjorde det ändå! Ha,ha! Okej, egentligen var det inte jag som ville ha pannkakor men det var min kompis så jag fick väll bara glufska i mig pannkakorna för att inte deras föräldrar skulle se! Jag trodde jag skulle spy efter det, för det första: Jag fick trycka i mig en pannkaka på bara typ 10 sekunder samtidigt som jag skulle tugga och svälja, dessutom var pannkakorna jätteäckliga!!!    Vi ses kanske imorgon för jag jag ska vänner från Stockholm, min typ bästis är det men jag vet inte om vi är det längre men iaf jag kommer inte vara inne på typ en vecka nu snart för jag ska åka till Alperna/Österrike och åka skidor så vi ses väll efter jag varit Alperna. Fröken har gett mig massa läxor och jag ska ha med mig alla läxor! Fatta bara hur många de är! Det är 7 läxor! OMG! Ja,ja Godnatt!  

Av supercherry - 27 februari 2013 16:02

Hej! Nu börjar jag att blogga den här bloggen eller vad man ska säga så jiho! Idag har varit en ganska bra dag i skolan. En ny tjej började i vår klass och det visade sig att det var våran musiklärares barn! Haha!, men hon var facktiskt ganska trevlig ändå. Men vi ses senare kanske, ikväll då för nu ska jag på klättring! Kram!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards