Alla inlägg under mars 2013

Av supercherry - 25 mars 2013 12:56

Hej! Ja, jag vet det var längesen, men jag har haft ganska mycket saker som handlar delvis om skolan. Dessutom har jag blivit sjuk, så nu sitter jag här med feber och täppt i näsan.   Så nu vet ni varför jag inte varit inne, jag kommer heller inte vara inne nu på ett par dagar eftersom jag är sjuk och så, men jag får väll önska alla en glad påsk iaf? Glad Påsk!  


Av supercherry - 13 mars 2013 15:29

Godeftermiddag! Nu onsdag igen, ja jag menar ju klättringen! (egentligen är den ganska tråkig...) Men ehh idag har vi typ pratat om att man ska vara kompis med alla på skolan då. Det jag tycker är jobbigt är att på rasterna på skolan leker jag och mina kompisar att vi är varg och rävungar. Vi är i en hel enda familj, men när vi skulle göra denna leken från början så ville jag vara en liten vargunge som precis var nyfödd, men då bestämde min ena kompis att hon skulle vara det och jag inte fick vara det. Det var ju inte så schysst, eller hur?  Sedan nu när hon är unge så skriker hon och är jättejobbig! Ibland kan jag faktiskt hata henne! Eller ja hon kan iaf vara väldigt jobbig och dum. Jah bah fick säga: Okej, du får väll vara det då. Så sa jag för att göra henne glad, men göra mig själv ledsen!   Dessutom var det jag som sa först att jag ville vara det! Nu försöker hon göra mig glad, men vem vill vara glad när hon bara försöker göra mig glad genom att låtsas vara klantig?! Ja,ja tiden börjar dra ihop sig och det är snart klättring, så hejdå! Förressten: Var den du är och låt ingen annan styra ditt liv! Precis så ska jag känna mig nu också, göra som jag vill! Hejdå!  

Av supercherry - 13 mars 2013 15:29

Godeftermiddag! Nu onsdag igen, ja jag menar ju klättringen! (egentligen är den ganska tråkig...) Men ehh idag har vi typ pratat om att man ska vara kompis med alla på skolan då. Det jag tycker är jobbigt är att på rasterna på skolan leker jag och mina kompisar att vi är varg och rävungar. Vi är i en hel enda familj, men när vi skulle göra denna leken från början så ville jag vara en liten vargunge som precis var nyfödd, men då bestämde min ena kompis att hon skulle vara det och jag inte fick vara det. Det var ju inte så schysst, eller hur?  Sedan nu när hon är unge så skriker hon och är jättejobbig! Ibland kan jag faktiskt hata henne! Eller ja hon kan iaf vara väldigt jobbig och dum. Jah bah fick säga: Okej, du får väll vara det då. Så sa jag för att göra henne glad, men göra mig själv ledsen!   Dessutom var det jag som sa först att jag ville vara det! Nu försöker hon göra mig glad, men vem vill vara glad när hon bara försöker göra mig glad genom att låtsas vara klantig?! Ja,ja tiden börjar dra ihop sig och det är snart klättring, så hejdå! Förressten: Var den du är och låt ingen annan styra ditt liv! Precis så ska jag känna mig nu också, göra som jag vill! Hejdå!  

Av supercherry - 11 mars 2013 15:14

Hej! Jag ville bara säga att... ehh, joo, hmm... Näej, jag bara ville logga in och, jaa... säga jag var här. Hejdå!

Av supercherry - 10 mars 2013 13:17

Godförmiddag! Eller ska man säga något annat kanske? Jo, grattis till bästa snälla mig!!! Som typ alla vet fyller jag år idag och ska jag berätta om min födelsedag ända fram tills nu? Okej, då berättar jag. Kl 07.00, hela familjen kommer sjungades och bärandes på presenter. Jag vaknade och som vanligt hade de med sig lyxfrukost till mig. Jag öppnade presenterna och det här är lite av vad jag fick: Kläder, presentkort, 200 kr, pennor, nagellack, ett litet sött pingvin gosedjur och massa mer... Sen åt jag frukosten och sedan pannkakor till lunch och nu sitter jag här och skriver. jag har ju gjort lite mer men det här var det viktigaste. Ja, imorgon börjar ju skolan... SÅ TRÅKIGT!!! P.s imorgon har jag gymnastik och jag gillar inte det, läraren är superdum!   Hejdå!

Av supercherry - 9 mars 2013 16:33

Hej, igen! Nu hemma från min kompis. Åhh, jag har så ont i min fot! Vill ni veta varför? Jo, för att när jag nästan precis kommit hem så knuffade min lillsyrra in mig i ett utav sängsbenen, så jag klämdes mellan sängbenet och hennes kropp typ! Inte särskilt snällt va? Det började blöda på min hand också märkte jag nu när jag satt och skrev! Inte alltid det är lite syskon kärlek. Ha,ha! Ja,ja vilka hejar ni på i melodifestival nu i final? Jag hejar på Yohio kanske,? Hejdå, nu vill plötsligt lillsyrran pussla?!

Av supercherry - 9 mars 2013 09:35

Godmorgon! Nu är jag hemma igen från Alperna! Vi hade det jättekul! Snart fyller jag ju år!!! Jiho för mig! Ja,ja det var allt jag hade att säga typ.    Förlåt om jag inte lägger ut några bilder ännu, men det kommer säkert komma så småning om  Förresten, ingen som vill fråga något? Det skulle vara kul för mig, kanske dig också? Vem vet... Ja,ja fråga bara på nu idag! Förutom på kvällen och natten då, haha! Ska till min kompis strax! Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards