Direktlänk till inlägg 25 augusti 2013

Snabbt inlägg

Av supercherry - 25 augusti 2013 17:57

Hej! Tänkte göra ett snabbt och kort inlägg nu. Sen jag bloggade senast har jag målat naglarna t.ex Det blev rosa-lila naglar med svarta fina fjärilar på. Och lite diamanter på. Sen gick jag till min kompis och där såg vi på en film och så ritade vi lite. Det var väll sådär kul. Nu ska jag göra mina läxor tills imorgon, äta och städa lite och så. Kommer ett nytt inlägg imorgon tror jag. Kanske kan bli ett på morgonen om jag hinner, vi får se. Och så blir det självklart ett på kvällen också. Tror inte att det kommer något på dagen efetrsom jag förmodligen ska träffa en kompis då, men får se. Bye bye!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av supercherry - 20 september 2013 14:50

Hej! Nu måste jag säga en snabb och viktig sak. Jag slutar blogga på ett tag. Kommer kanske tillbaka någon gång, men inte riktigt nu en priod eller så. Okej. Det var allt. Hejdå! ...

Av supercherry - 17 september 2013 15:08

Hej hej! Kom inte på någon rubrik så jag skrev bara. Ja, det får ni kolla själva! Men iaf. Glömde, eller rättaresagt hann inte med ettt blogginlägg igårkväll. Ni måste faktiskt fatta att jag inte kan göra ett varenda dag. Ibland måste man faktiskt ha...

Av supercherry - 15 september 2013 19:27

Tjena! Nej, men hej! Bloggar just nu ifrån Ipaden. Var ärligt talat inte så kul på stan med min kompis. Hon behövde ha med sin pappa och det ösregnade typ så det vvalår inte så kul. Sedan skulle hon också alltid kolla på gosedjur och sen tog hon jätt...

Av supercherry - 15 september 2013 09:14

Hej! Förlåt för dålig upd, men i förrgår hann jag faktiskt inte för att min bästa kompis från Stockholm var här då. Vi pysslade lite och köpte godis, ja pratde för det mesta också iaf. Sen var det inget mer speciellt med den dagen längre, men det var...

Av supercherry - 12 september 2013 13:51

Hej! Ja, jag är tillbaka! Har ni saknat mig? Inte!? Ja, ja. Det gör ändå inget. Då är man iaf tillbaka efter en hel veckas paus. Vad tyckte ni om det? Borde jag göra det oftare, skulle jag haft det längre än en vecka eller skulle jag inte ha det alls...

Ovido - Quiz & Flashcards