Direktlänk till inlägg 25 augusti 2013

Livet är en fest och alla står på VIP-listan

Av supercherry - 25 augusti 2013 12:37

Hej! Glömde göra ett till inlägg igår för vi kom inte hem förrens ganska sent. Ja, varför får ni veta senare. Men igår var vi marknaden och då köpte vi grönsaker och ja, lite sånt. Sen åkte vi och tog en fika. Jag åt en kanelbulle och en vaniljbulle med jordgubbssaft till det. Bullarna var ganska små så jag tog två. Sedan skulle mamma åka till ett köpcentrum och titta på en sak på HM, men det blev värsta storshoppingen istället! Jag köpte ett pack med 7 strumpor i för jag har inte så många och de som jag har börjar gå sönder. SEn köpte jag en jättefin blus typ som var vit med jättesöta fåglar och spets uppe vid halsen. Kanske låter lite konstigt, men om ni såg den skulle ni förstå. Sen köpte jag ett par hårspännen och en söt mössa och några sköna och lite coola jeans byxor. Då tror jag det var allt. Sen gick vi till Espresso House lite snabbt och där tog jag en Frapino i chokladsmak med grädde på toppen. Verkligen god! Rekommenderar! Sen gick vi runt där i lite affärer och kollade bara. Senare på kvällen kollade vi på film och hade lite mys pys!   Idag har jag ännu inte gjort så mycket. Jag var på mataffären med mamma en stund för vi skulle storhandla och sedan tog vi en liten snabb-lunch på Max. Åt en hamburgare med lite vatten och sånt. Vi köpte även in lite saker til min delikatess-goda efterrätt som jag ska göra senare ikväll. Kommer kanske ett recept på den också, vii får se. Men det kommer nog ett till inlägg iaf. Bye bye!    Ja, och......    Livet är en fest och alla står VIP-listan!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av supercherry - 20 september 2013 14:50

Hej! Nu måste jag säga en snabb och viktig sak. Jag slutar blogga på ett tag. Kommer kanske tillbaka någon gång, men inte riktigt nu en priod eller så. Okej. Det var allt. Hejdå! ...

Av supercherry - 17 september 2013 15:08

Hej hej! Kom inte på någon rubrik så jag skrev bara. Ja, det får ni kolla själva! Men iaf. Glömde, eller rättaresagt hann inte med ettt blogginlägg igårkväll. Ni måste faktiskt fatta att jag inte kan göra ett varenda dag. Ibland måste man faktiskt ha...

Av supercherry - 15 september 2013 19:27

Tjena! Nej, men hej! Bloggar just nu ifrån Ipaden. Var ärligt talat inte så kul på stan med min kompis. Hon behövde ha med sin pappa och det ösregnade typ så det vvalår inte så kul. Sedan skulle hon också alltid kolla på gosedjur och sen tog hon jätt...

Av supercherry - 15 september 2013 09:14

Hej! Förlåt för dålig upd, men i förrgår hann jag faktiskt inte för att min bästa kompis från Stockholm var här då. Vi pysslade lite och köpte godis, ja pratde för det mesta också iaf. Sen var det inget mer speciellt med den dagen längre, men det var...

Av supercherry - 12 september 2013 13:51

Hej! Ja, jag är tillbaka! Har ni saknat mig? Inte!? Ja, ja. Det gör ändå inget. Då är man iaf tillbaka efter en hel veckas paus. Vad tyckte ni om det? Borde jag göra det oftare, skulle jag haft det längre än en vecka eller skulle jag inte ha det alls...

Ovido - Quiz & Flashcards