Alla inlägg under augusti 2013

Av supercherry - 30 augusti 2013 16:13

Hej! Ja, förlåt att det inte kom ett inlägg igår, men jag hann inte tyvärr. men det vae inte så viktigt för det var typ som det alltid brukar vara i skolan. Alltså helt okej. Så vad som hände igår orkar jag ändå inte skriva nu. Men idag var det ok i skolan. Slutade 13:50 och då stack pappa, lillasyrran och jag till stan för attt ta en fika på ett caf'e. Jag tog någon vaniljbulle med socker på typ och MER med passionfrukt och hallonsmak. Mums! Nu förbereder jag mig inför Stockholm som jag åker till imorgon. Ska bli så kul! Kommer då inte kunna blogga på två dagar eftersom jag har ingen dator och min mobil är typ helt knäpp. Men det klarar ni väll? Bra! Nu måste jag sluta för snart ska jag på gymnastik. Men det blir väll sista inlägget nu på två dagar eftersom jag inte hinner imorgon på morognen ens. Måste typ stiga upp vid sex. Men.... Bye bye! (Kunde typ inte göra smileysar nu för någon konstig anledning, bara såna här) :-)

Av supercherry - 28 augusti 2013 16:17

Hej! Rubriken stämmer, jag får göra detta inlägg snabbt. Inlägget kommer då handla om min dag o.s.v Ska på gymnastik snart så det är därför. Men min dag har varit helt okej. Blev klar med en grymt snygg teckning på skolan idag, om jag får säga det själv. Fastän den tog nästan 55 minuter, ärligt! Men annars har det varit bra, kanske lite stressigt eftrsom det bara är 2 dagar kvar i skolan då jag ska jobba. Hoppas, hoppas, hoppas att jag blir färdig! Annars får jag väll stanna lite på skolan efter skolan är slut, men men! Ska försöka! Vi har väldigt stränga fröknar märkte jag idag, jo, ja, det har jag märkt förut. Men idag var det liksom lite mer extra eller speciellt stränga på något sätt.. Idag mådde jag inte dåligt som igår, det var tur! Så det har väll mest varit bra! Unnade mig en stor fin jordgubbsglass med vitchoklad överdrag på och goda krispiga saker till fikat. Mm! Nu måste jag gå. Bye bye!   

Av supercherry - 27 augusti 2013 15:18

Hej. Mår inte så bra just nu. Har gjort det på skolan också, så. Ja, inga bra nyheter. Skolan var väll bra annars. Orkar inte göra ett så ång inlägg nu eftersom jag mår dåligt, men hejdå....   

Av supercherry - 27 augusti 2013 07:48

Hej! Hann faktiskt med ett inlägg nu på morgonen. Vaknade idag vid halv 7 och var faktiskt utvilad. Härligt! Så då åt jag frukost lite snabbt och klädde på mig. Så då var jag färdig med frukosten vid kvart i 8, och eftersom skolan börjar vid halv 9 så har jag ganska mycket tid. Bra! Då har man det avklarat. Nej, men. Idag ska jag gå hem efter skolan, vara hemma i typ en kvart sen gå och hämta min lillasyster och sen äta mellanmål med henne och därefter får jag ta på mig mina danskläder för jag ska nämligen börja på dans idag. Det börjar klockan 4. Erkänn tidigt! Och dansen är till 5 och min gymnstik börjar också vid 5 så jag får liksom springa mellan dem! Stressigt! Men nu måste jag sluta. Bye Bye!    

Av supercherry - 26 augusti 2013 17:55

Hej! Hann tyvärr inte med ett inlägg på morgonen idag, fastän jag vaknade en halvtimme tidigare. Så typskt, jag kunde gott få sova den halvtimmen eftersom i skolan var jag jättetrött. Puh!    Men sen på rasten så sa min kompis till fröken att hon hade glömt att äta frukost idag och att hon var jättehungrig och hade ingen frukt, så vår fröken sa att hon kunde gå ner med en kompis till en mataffär som ligger nära oss och köpa lite frukt. Jag fick följa med henne och vet ni, hon köpte en yoghurt med flingor av honung och vitchoklad i och en muslibar och en daim. Jag fick en vitchokladbit, halva daimen och typ halva muslibaren också! Vilken lyx man har! Men sedan följde hon med mig hem och vi hade vattenspridaren på och vi blev dygnsura, men torkade supersnabbt eftersom det var jättevarmt idag. Vi gjorde massor av klipp på oss två på min Ipad. Och typ sprang runt lite, nej, men vi hade superkul! Hon är typ min bästis, men jag har en absoluta favorit också. På lördag blir det Stockholm, bästis, Gröna Lund med henne. Kommer bli en fantastisk rolig helg! Men sen har jag inte gjort något speciellt. Ska nog ta och färga håret rött, alltså slingor då ooch sen tror jag att jag ska se på tv. Ja, det finns inte så roliga program nu längre på tv, men får väll hitta något. Skulle inte säga mer. Bye bye!   .

Av supercherry - 25 augusti 2013 17:57

Hej! Tänkte göra ett snabbt och kort inlägg nu. Sen jag bloggade senast har jag målat naglarna t.ex Det blev rosa-lila naglar med svarta fina fjärilar på. Och lite diamanter på. Sen gick jag till min kompis och där såg vi på en film och så ritade vi lite. Det var väll sådär kul. Nu ska jag göra mina läxor tills imorgon, äta och städa lite och så. Kommer ett nytt inlägg imorgon tror jag. Kanske kan bli ett på morgonen om jag hinner, vi får se. Och så blir det självklart ett på kvällen också. Tror inte att det kommer något på dagen efetrsom jag förmodligen ska träffa en kompis då, men får se. Bye bye!   

Av supercherry - 25 augusti 2013 12:37

Hej! Glömde göra ett till inlägg igår för vi kom inte hem förrens ganska sent. Ja, varför får ni veta senare. Men igår var vi marknaden och då köpte vi grönsaker och ja, lite sånt. Sen åkte vi och tog en fika. Jag åt en kanelbulle och en vaniljbulle med jordgubbssaft till det. Bullarna var ganska små så jag tog två. Sedan skulle mamma åka till ett köpcentrum och titta på en sak på HM, men det blev värsta storshoppingen istället! Jag köpte ett pack med 7 strumpor i för jag har inte så många och de som jag har börjar gå sönder. SEn köpte jag en jättefin blus typ som var vit med jättesöta fåglar och spets uppe vid halsen. Kanske låter lite konstigt, men om ni såg den skulle ni förstå. Sen köpte jag ett par hårspännen och en söt mössa och några sköna och lite coola jeans byxor. Då tror jag det var allt. Sen gick vi till Espresso House lite snabbt och där tog jag en Frapino i chokladsmak med grädde på toppen. Verkligen god! Rekommenderar! Sen gick vi runt där i lite affärer och kollade bara. Senare på kvällen kollade vi på film och hade lite mys pys!   Idag har jag ännu inte gjort så mycket. Jag var på mataffären med mamma en stund för vi skulle storhandla och sedan tog vi en liten snabb-lunch på Max. Åt en hamburgare med lite vatten och sånt. Vi köpte även in lite saker til min delikatess-goda efterrätt som jag ska göra senare ikväll. Kommer kanske ett recept på den också, vii får se. Men det kommer nog ett till inlägg iaf. Bye bye!    Ja, och......    Livet är en fest och alla står VIP-listan!   

Av supercherry - 24 augusti 2013 09:11

Hej! Vaknade för en stund sedan. Eller ja, min lillasyster väckte mig. Så himla typiskt! Jag sov ju så bra! Men, men. Idag ska jag gå på en marknad, städa och typ bara vara hemma, tror jag. Kommer ett inlägg senare om vad jag gjort under dagen, för det borde jag hinna nu när det är helg. Förresten, på tal om helg. Jag är jätteglad över att det blev helg nu. Skolan har ju varit rolig och bra, men det känns som om det har gått jättesnabbt denna veckan, fast ändå långsam. Men det betyder ju bara bra! För ju roligare man har går tiden snabbare och ju tråkigare man har går tiden långsammare. Och då betyder ju det att jag haft en lagom snabb vecka! Så det är bra. Men nu ska jag nog inte skriva längre för ja, hade precisinget att skriva. Men. Bye bye!   

Ovido - Quiz & Flashcards