Alla inlägg under juni 2013

Av supercherry - 27 juni 2013 17:30

Hej! Det funkade med att logga in från Ipaden, som tur var. Men det kommer ju inte alltid funka på vägen till Stockholm, eftersom att man inte har internet ute i skogen, och, ja, på en del ställen. Jag ska iaf försöka vara inne så mycket jag kan. Juste, jag kommer faktiskt inte sluta blogga har jag bestämt. Bilder och sånt kommer det troligtvis inte bli, för jag har lite svårt med datorteknik och sånt, så än så länge blir det inte några bilder. Ja, vi ses så länge då. Bye, bye! Kan tyvärr inte använda smileysar förresten. Kan bara använda såna här: :-)

Av supercherry - 27 juni 2013 12:14

Hej! Eftersom jag åker till Stockholm sen, så måste jag ha ett par nya skor som jag kan gå i. Så imorse fick jag och mamma åka till en skoaffär och köpa ett par skor. Vi var först på en väldigt dållig skoaffär, likosm tanten som jobbade stod hela tiden och glodde på oss. Det var så himla störande, sedan så hade dem väldigt fula och obekväma skor för ett väldigt dyrt pris, så där köpte vi bara ett par skor som mamma tyckte jag skulle ha. Det var ett par skor som var lila och gråa och var till för att gå i och ändå få luft framme där vid tårna. Men jag tyckte inte så mycket om dem, så vi åkte sedan till "Din Sko" och köpte ett par ljusblåa sneakers och ett par silvriga skor med lite rosa och orange-aktiga snören som gick kors och tvärs över fötterna där framme. Jag vet, det är ganska svårt att förklara, men iaf. Jag skulle köpt ett par byxor, men det glömde vi, men det får väll bli en annan gång. Ja, nu väntar jag och syrran på att farmor och farfar ska komma, för dem ska hämta oss och sedan åker vi med dem till Stockholm eftersom dem ändå ska vara barnvakt till mina kusiner. Juste, jag glömde säga att jag glömde logga in ifrån Ipaden till bloggen igår igen, men idag lovar jag för jag har sista chansen nu. Som ni vet ommer jag med ett inlägg, om det funkar. Okej, bye, bye!   

Av supercherry - 26 juni 2013 17:33

Hej! Var på bio nyss med lillsyrran och det var jättekul! Vi tittade på "Dumma mej 2" och den var super, duperbra! Ja, faktiskt! Lika bra som den första. Men annars har jag inte gjort så mycket mer på förmiddagen och så, jag städade och rensade eller vad man ska kalla det. Så, ja, nu har man fått lite ordning! Men imorgon blir väll det lite shopping inför Stockholm, måste köpa ny byxor och jag behöver verkligen en tidning på den lååånga-bilresan vi ska åka på fredag. Tänk alltså typ 5 timmar i en bil, liksom måste ha en bra tidning att läsa! Japp, man måste vänta på något kul! Igår glömde jag att göra ett inlägg om det funkade att logga in på bloggen från Ipaden, men idag, eller rättare sagt nu, snart ska jag prova om det går och isåfall gör jag ett inlägg. Men bye, bye då!   

Av supercherry - 25 juni 2013 16:52

Tjenare! Ha, ha! Men hej iaf! Idag har jag varit ute med båten med familjen. (förutom mamma som jobbar) Det var varmt i början, hela 21+ grader! Vi åt lunch där och badade, men sen framåt eftermiddagen blev det lite kallt så vi stannade och fikade men sen åkte vi hem. Nu när jag varit hemma har jag mest varit på datorn, satt i en hårslinga. Den var grymt snygg, aqua-blå med svarta zebra ränder på! Och nu iaf hade jag tänkt att måla naglarna, så ni får ha det så bra så länge, och jag hade också tänkt förresten att jag ska prova att gå in på bloggen genom Ipaden och se om det går. (gick inte förra gången jag provade) Men jag gör ett inlägg om det funkar, så håll er vid datorn om det skulle komma något. Jaa, det var det jag skulle säga. Bye, bye!   

Av supercherry - 24 juni 2013 11:37

Hej allisammans! Jag har en viktig sak att berätta och det är att jag kanske ska sluta blogga nu,  om ett tag eller så. Varför säger jag inte, men det betyder inte att det är något fel på er iaf. Det är inte riktigt säkert om jag ska sluta blogga, men man kan säga  att förhoppningsvis slutar jag blogga. Förhoppningsvis (igen,haha)kommer jag iaf blogga i Stockholm. (berättar mer om det senare i inlägget) Och nu till det andra. Tänkte bara berätta lite snabbt om igår. Jo, först på förmiddagen packade jag allt tills på torsdag. Jag och lillasyrran åker till Stockholm då och vi är där till typ måndag, tisdag eller något sånt. Det är då jag kanske inte kan blogga, men kan försöka iaf! Sen på eftermiddagen tog jag en cykeltur genom stan och lite genom skogen med pappa och lillasyrran, då vi stannade på en lekplats för vi typ skulle leka. Ärligt talat var det faktiskt ganska roligt där, även om det är mest "små-barn" som leker där, men ja, ja iaf. Sedan framåt kvällen var jag mest bara och slappade och tog det lugnt och packade det där sista till Stockholm. Så nu är jag iaf förberedd för att åka och ha kul! Ja, det var det jag skulle säga. Ha kul! Bye bye!   

Av supercherry - 18 juni 2013 16:01

Tjena allihopa, men nej, hejsan! Jag skulle bara säga att idag känner man att det är sommar! 25+ grader här! It´s summer now!!! Bye!  

Av supercherry - 16 juni 2013 16:44

Hej allisammans! Har så tråkigt nu! Inget att göra med kompisar, orolig för att jag inte ska få gå på bio med mina kompisar (berättar varför senare i inlägget) och typ så. Jo, för att jag är orolig attt jag inte ska få gå på bio med kompisarna är för att min kompis 1 (vi säger att hon heter 1) delade ut inbjudningar om att gå på bio med henne, och att hon betalar! Hon bjöd min kompis 2 och min bästis, men inte mig! Tycker ni det är schysst?! Ärligt talat gillar min kompis 1 inte ens min bästa kompis, men ändå så bjuder hon henne och inte mig!!! Det är ju snällt att hon bjuder henne, men om hon är med mig mera så borde man väll bjuda den man är med ganska så ofta? Så tycker jag är iaf en bra förklaring. Men ja, ja, om hon då så inte vill ha med mig så är det väll okej. Om hon är dum och struntar i mig så kan väll jag göra likadant?! Ha det bra! Ses!

Av supercherry - 16 juni 2013 13:55

Hej! Tänkte göra ett snabbt inlägg som handlade om tips och lite annat. Ja, då börjar vi!

1. Bloggtips- Nickys.se Nicky är en tjej som skriver om mode och sin vardag typ. Hon lägger ut en massa fina bilder och är man tonåring borde man verkligen kika in lite då och då.

2. Bloggtips- MissLisibell.se Detta är säkert en massa som känner igen den här bloggen, det handlar iaf om mode, smink framförallt, hästar och vardag. Kul för den som gillar smink!

3. Speltips- Moviestarplanet.se Moviestarplanet tror jag många också känner till som spel, det handlar iaf om att bli rik och berömd genom filmer, arbooks m.m Passar för dem som vill bli filmstjärnor!

4. Speltips- Spela.seSpela.se kan man spela en massa olika spel! Välja kläder, racing, hästar, pussel, färglägga, alltså en massa olika kategorier. Om man gillar att spela gratis och lätt är det här man ska satsa på!


Ja, det var lite tips. Hoppas ni går in på dem och gillar förslagen jag tog. Kommer göra en sånn här snart igen, när jag hittat flera bloggar och sånt. Nu var det till det andra. Jo, för dem som inte vet vad den här bloggen handlar om och alla ni nya tänkte jag nu berätta för er. Min blogg handlar mest om mitt vardagsliv, även kompisar och shopping och mode. Hoppas ni gillar det! För er som har följt mig ett tag har jag frågan, vad vill ni mer se av bloggen? Jag menar att ni kanske inte bara läsa om min vardag och lite shoppingg och sånt, ni kanske vill se vad jag skriver om för bra produkter eller något sånt. Skicka gärna ett litet meddelande till mig genom bloggen så tar jag säkert upp det. Fråga på nu bara! Japp, det var det jag skulle säga! Bye, bye!   

Ovido - Quiz & Flashcards