Direktlänk till inlägg 2 september 2013

Sent inlägg

Av supercherry - 2 september 2013 18:33

Hej! Förlåt att det blir ett sent inlägg idag, men har inte velat eller orkat. Ja, ni förstår nog. Men i Stockholm hade jag det jättebra. Jag träffade min kompis och hennes familj och vi gick och åt på en restaurang på kvällen i lördags. Vi gick på någon restaurang där man även kunde bowla. Så det var häftigt! Till middag då tog jag en Fish n' Chips. (vet nt hur man stavar det) Men det var jättegott! Sen så såg vi på en film efter vi hade varit på restaurangen och så pysslade vi lite. Jag sov väll bra där. Och på söndagen var vi på Gröna Lund. Tyvärr var det 2h kö på Eclipse. (den stora, nya slänggungan ni vet) Jag som velat åka den! Men ja, ja. Vi hade kul ändå! Sen efter vi hade varit på Gröna Lund så behövde jag åka hem.    Synd, men jag sover så himla gott i min egna säng!    Och det var kul att komma hem till sin egna familj igen och djuren såklart. Men nu får jag väll sluta tror jag. Har inget mer att berätta, förutom att alla var typ sjuka i klassen så jag kunde t.ex inte vara med min kompis. Tråkigt, men jag fixade det! Annars var skolan ok! Men hejdå då! Bye bye!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av supercherry - 20 september 2013 14:50

Hej! Nu måste jag säga en snabb och viktig sak. Jag slutar blogga på ett tag. Kommer kanske tillbaka någon gång, men inte riktigt nu en priod eller så. Okej. Det var allt. Hejdå! ...

Av supercherry - 17 september 2013 15:08

Hej hej! Kom inte på någon rubrik så jag skrev bara. Ja, det får ni kolla själva! Men iaf. Glömde, eller rättaresagt hann inte med ettt blogginlägg igårkväll. Ni måste faktiskt fatta att jag inte kan göra ett varenda dag. Ibland måste man faktiskt ha...

Av supercherry - 15 september 2013 19:27

Tjena! Nej, men hej! Bloggar just nu ifrån Ipaden. Var ärligt talat inte så kul på stan med min kompis. Hon behövde ha med sin pappa och det ösregnade typ så det vvalår inte så kul. Sedan skulle hon också alltid kolla på gosedjur och sen tog hon jätt...

Av supercherry - 15 september 2013 09:14

Hej! Förlåt för dålig upd, men i förrgår hann jag faktiskt inte för att min bästa kompis från Stockholm var här då. Vi pysslade lite och köpte godis, ja pratde för det mesta också iaf. Sen var det inget mer speciellt med den dagen längre, men det var...

Av supercherry - 12 september 2013 13:51

Hej! Ja, jag är tillbaka! Har ni saknat mig? Inte!? Ja, ja. Det gör ändå inget. Då är man iaf tillbaka efter en hel veckas paus. Vad tyckte ni om det? Borde jag göra det oftare, skulle jag haft det längre än en vecka eller skulle jag inte ha det alls...

Ovido - Quiz & Flashcards