Direktlänk till inlägg 27 augusti 2013

Dansen, spring, gymnastik

Av supercherry - 27 augusti 2013 07:48

Hej! Hann faktiskt med ett inlägg nu på morgonen. Vaknade idag vid halv 7 och var faktiskt utvilad. Härligt! Så då åt jag frukost lite snabbt och klädde på mig. Så då var jag färdig med frukosten vid kvart i 8, och eftersom skolan börjar vid halv 9 så har jag ganska mycket tid. Bra! Då har man det avklarat. Nej, men. Idag ska jag gå hem efter skolan, vara hemma i typ en kvart sen gå och hämta min lillasyster och sen äta mellanmål med henne och därefter får jag ta på mig mina danskläder för jag ska nämligen börja på dans idag. Det börjar klockan 4. Erkänn tidigt! Och dansen är till 5 och min gymnstik börjar också vid 5 så jag får liksom springa mellan dem! Stressigt! Men nu måste jag sluta. Bye Bye!    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av supercherry - 20 september 2013 14:50

Hej! Nu måste jag säga en snabb och viktig sak. Jag slutar blogga på ett tag. Kommer kanske tillbaka någon gång, men inte riktigt nu en priod eller så. Okej. Det var allt. Hejdå! ...

Av supercherry - 17 september 2013 15:08

Hej hej! Kom inte på någon rubrik så jag skrev bara. Ja, det får ni kolla själva! Men iaf. Glömde, eller rättaresagt hann inte med ettt blogginlägg igårkväll. Ni måste faktiskt fatta att jag inte kan göra ett varenda dag. Ibland måste man faktiskt ha...

Av supercherry - 15 september 2013 19:27

Tjena! Nej, men hej! Bloggar just nu ifrån Ipaden. Var ärligt talat inte så kul på stan med min kompis. Hon behövde ha med sin pappa och det ösregnade typ så det vvalår inte så kul. Sedan skulle hon också alltid kolla på gosedjur och sen tog hon jätt...

Av supercherry - 15 september 2013 09:14

Hej! Förlåt för dålig upd, men i förrgår hann jag faktiskt inte för att min bästa kompis från Stockholm var här då. Vi pysslade lite och köpte godis, ja pratde för det mesta också iaf. Sen var det inget mer speciellt med den dagen längre, men det var...

Av supercherry - 12 september 2013 13:51

Hej! Ja, jag är tillbaka! Har ni saknat mig? Inte!? Ja, ja. Det gör ändå inget. Då är man iaf tillbaka efter en hel veckas paus. Vad tyckte ni om det? Borde jag göra det oftare, skulle jag haft det längre än en vecka eller skulle jag inte ha det alls...

Ovido - Quiz & Flashcards