Alla inlägg den 15 september 2013

Av supercherry - 15 september 2013 19:27

Tjena! Nej, men hej! Bloggar just nu ifrån Ipaden. Var ärligt talat inte så kul på stan med min kompis. Hon behövde ha med sin pappa och det ösregnade typ så det vvalår inte så kul. Sedan skulle hon också alltid kolla på gosedjur och sen tog hon jättelång tid på sig. Hon köpte ett par fula mörkröda jeans också. Blä vad fula om jag får säga det själv. sen behövde jag köpa ett bajsfult armband av gummiband med typ stjärnor på. Det var ett kompis armband varvar jätte dyrt och fult. Men ville inte göra henne besviken så köpte det iaf. Kommer ärligt aldrig ha på mig det! En snygg tröja från Lindex med en katt på fick iaf följa med hem. Vi köpte hem McDonalds mat och åt. När jag kom hem fick jag ett snyggt glittrigt lila hårdnande från Stockholm från ett museum. Jättesnyggt verkligen! Sen fick jag ockslilla hårfärg. Men nu måste jag gå. Bye bye!

Av supercherry - 15 september 2013 09:14

Hej! Förlåt för dålig upd, men i förrgår hann jag faktiskt inte för att min bästa kompis från Stockholm var här då. Vi pysslade lite och köpte godis, ja pratde för det mesta också iaf. Sen var det inget mer speciellt med den dagen längre, men det var roligt att få träffa dem igen. Även om vi träffades för typ 2 veckor sedan så var det ändå roligt. Igår var jag nere en sväng på stan etersom dem hade matmässan där och jag provsmakade massor med goda saker. B.l.a korv, ost, bröd, knäckebröd och jättegoda kakor! Sen tog jag en glass med chokladsmak och marängsvissmak. Jättemums! Haha. Hem fick jag med mig några saker, t.ex 2 armband från Ur och Penn. De hade typ rea där så man fick ett valfritt armband från montini för bara 20 kronor! Fatta vad billigt. De hade massor av snygga. Annars skulle de kosta något på 60 kr, så det var bra! Ett färgglatt med nitar och ett annat med en snygg berlock på. Nä, men idag på morgonen har jag bara slappat och sen tar jag en sväng till min kompis och vi hade tänkt gå ner till stan och kolla efter höstkläder. Så, ja. KOmmer upp et inlägg senare idag om vad jag köpt. Men bye bye! :-)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards