Alla inlägg den 5 september 2013

Av supercherry - 5 september 2013 18:56

Ja, hej! Faktiskt. Kan inte jag få en liten bloggpaus? Bara en liten?! Snälla! Förlåt om jag låter dum eller typ något sånt nu, men tro inte det. Jag orkar bara inte lägga ut massor av inlägg som de andra, ja eller de flesta bloggorskarna gör. Orkar bara typ inte, har inget emot bloggen elr så. Tycker den är bra och den duger, men har typ MASSOR att göra när jag kommer hem från skolan och det kanske blir ett inlägg då och då, t.ex om det hänt något speciellt elr så. Och denna bloggpausen är ju ändå inte så länge. Kan vi säga tills typ 12/9-13? Alltså nästa torsdag en vecka, inte så mycket. Bra! Förresten, har typ en jättebra och rolig nyhet. På höstlovet ska vår familj åka till London, England! Kommer bli superkul!  Imorgon kväll ska jag också gå på den där festen. Ska bli sådär kul. Min kompis säger att hon inte kan komma för hon ska köpa en katt då, men vem köper en katt mellan klockan 18.00-21.30? Var på stan idag också för att köpa deras presenter. De fick en varsin snygg t-shirt och varsit läppglans. Blev ganska bra iaf, elr? Åt en 88-glass också som var god.   Var allt jag skulle säga. Men hejdå då!   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards