Alla inlägg den 17 september 2013

Av supercherry - 17 september 2013 15:08

Hej hej! Kom inte på någon rubrik så jag skrev bara. Ja, det får ni kolla själva! Men iaf. Glömde, eller rättaresagt hann inte med ettt blogginlägg igårkväll. Ni måste faktiskt fatta att jag inte kan göra ett varenda dag. Ibland måste man faktiskt ha en paus. Mer om detta kommer i nästa inlägg som jag gör efetr detta inlägget. I det här inlägget ska det handla om typ idag tror jag. Men idag vaknade jag som vanligt. Steg upp och åt frukost, klädde på mig, borstade håret och tänderna och kollade Instagram. Säger absolut inte mitt Instagram-konto! Ja, sen gick jag väll till skolan. Det var väll en okej dag idag. Hade typ bara vanliga lektioner, som vanligt. Ha, ha! Nej, men sen satte jag mig här. Åt lite mellis och ikväll blir det gymnastik-träning igen då. Känner att mitt schema med just träning och sånt är väldigt ofta. Titta bara här på mitt schema!


Måndag: Dans och idrott på skolan


Tisdag: Gymnastik dans (fristående då)


Onsdag: Gymnastik


Torsdag: Idrott på skolan


Fredag: Gymnastik


Lördag: Äntligen helg och jag är ledig!


Söndag: Imorgon börjar skolan!    Men jag är iaf ledig en dag till.


Aa, ni fattar! Jobbigt va?! Men, men. Man får ju bra träning. På torsdag blir det ju även att skoljogga! Nu ska jag bara ta det lugnt och inte tänka på alla mina träningar och läxor, bara ta det lugnt. På väntan tills gymnastik friståendet då! Bye bye!  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards