Alla inlägg den 12 september 2013

Av supercherry - 12 september 2013 13:51

Hej! Ja, jag är tillbaka! Har ni saknat mig? Inte!? Ja, ja. Det gör ändå inget. Då är man iaf tillbaka efter en hel veckas paus. Vad tyckte ni om det? Borde jag göra det oftare, skulle jag haft det längre än en vecka eller skulle jag inte ha det alls kankse? Kommentera!. Tar imot kritik, men kanske inte för mycket och för dumt! Ok. Idag har dagen i skolan varit sådär. Vi hade våra lektioner vanliga och så. Men en sak vi fick veta, är att på onsdag nästa vecka ska vi åka till Ingelstad, tror jag det var iaf.. Jag vet inte vad vi ska göra där eller så, men det kommer säkert bli jättekul. Hela klassen ska åka buss dit. Roligt! Det kommer säkert stå mer om det i veckobrevet vi får imorogn. Om det gör det (som det borde iaf stå) kan jag skriva vad vi ska göra och lite sånt. Man borde ha med sig en fika eller så. Ska nog ta med mig en god saft och typ 2 riskakor, smörgås och kanske någon bulle och frukt. Ja, ja. Vi får se vad det blir! Men det som var lite sådär idag var att efter gympalektionen duschade inte min kompis. Hur äcklig får man vara egentligen?! Hon lucktade superäckligt efter det. Så jag och några andra tjejer stod och pratade lite om det och att hon messar till några kompisar på skoltid. Fastän det är förbjudet! Inte riktigt en kompis man kan lite på och man vill vara med. Men jag kanske inte borde sluta vara med henne för det kanske blir lite att överdriva, eftersom hon är ju ändå snäll ibland. Men ändå. Superäckligt. Vi funderade på att säga till en fröken, men glömde bort det. Men jag tror vi får göra det imorgon. Nu har jag bakat bullar iaf. Tyckte dem blev jättegoda! Mums! Men mer skulle jag inte säga så bye bye då!       Fryser! Tror jag håller på att bli sjuk beroende på min snuva, frysning och nysning! Ha, ha! Rimmade lite. Men också av mina kompisar som har varit sjuka ett tag. Men hejdå!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards